8.08.2011

PASTA OGÓRKOWA DO KANAPEK

Uwielbiam sezon działkowy, gdy z każdej wizyty na działce, mogę przywieźć sobie soczyste owoce i przepyszne warzywa (na swojej działce mam ich niewiele, na szczęście niektórzy sąsiedzi mają w nadmiarze ;) ). Ostatnio wróciłam z torbą ogórków, więc musiałam je jakoś wykorzystać. Zrobiłam taką oto pastę:

PASTA OGÓRKOWA:
* 2 ogórki
* dojrzałe awokado
* 2-3 łyżki koperku
* łyżka soku z cytryny
* szczypta soli

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera / robota kuchennego.

9 komentarzy:

  1. Ale cudownie zielona pasta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmiczny kolor! Ciekawa jestem smaku tego ufoludka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna musi być, uwielbiam pasty z awokado :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj nie bardzo mi to wygląda ale ogórki lubię;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz ciekawe pasty u siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna ta pasta , no genialna

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pasta, szkoda, że nie mam avocado "na stanie" bo zrobiłabym ją na śniadanko... :( Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie wygląda :) aż mi teraz szkoda, że nie lubię awokado :( Kinia87

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny przepis, taki jak lubię - szybki i przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń