31.03.2011

TORTILLA Z ANANASEM

Nigdy nie przepadałam za tortillą, ale ze względu na mojego towarzysza kolacji, przygotowałam właśnie ją i była dla mnie miłym zaskoczeniem –sprawił to chyba ananas i pietruszka, bez tych dwóch wyraźnych smaków, ta tortilla byłaby zupełnie inną potrawą.
Ostatnio coraz bardziej lubię połączenia owoców z warzywami :)

TORTILLA Z ANANASEM
* 2 tortille
* ser pokrojony w plasterki (ja wybrałam cheddar)
* kawałek ananasa
* 3/4puszki ciemnej fasoli
* natka pietruszki

Na tortilli układamy ser, fasolę (odsączoną z zalewy) i ananasa pokrojonego w kostkę.
Przykrywamy drugą tortillą.
Wkładamy do piekarnika na parę minut, tak żeby ciasto się nieco zarumieniło, a ser się roztopił.
Posypujemy posiekaną natką.


1 komentarz:

  1. Też lubię połączenia owoców z warzywami, jednak nie potrafię do tego przekonać mojego chłopaka... I co ty zrobić? :)

    OdpowiedzUsuń