22.03.2011

DELICJE BANANOWE


DELICJE BANANOWE
      * 250g mąki
      * 30g mąki ziemniaczanej
      * 200g cukru (ja użyłam brązowego)
      * 2banany
      * 120g masła (roślinnego)
      * 2 jajka
      * torebka cukru waniliowego
      * łyżeczka proszku do pieczenia
      * cynamon
      * 2łyżki rumu
      * szczypta soli

W miseczce ucieramy masło z cukrem. Dodajemy jajka, mieszamy, dodajemy cukier waniliowy i ponownie mieszamy.
Mąkę, wraz z mąką ziemniaczaną i proszkiem do pieczenia przesiewamy, po czym dodajemy je do masy, mieszamy.
Rozgniatamy widelcem banany i również dodajemy do masy i całość mieszamy.
Otrzymaną masę układamy łyżką na blasze, posypujemy cukrem wymieszanym z cynamonem.
Piekarnik nastawiamy na 180c i pieczemy przez ok. 15min.

Ja z części ciasta zrobiłam ciasteczka, a z reszty nieduże ciasto :.
Ciasto pokroiłam w kawałki i każdy z nich posmarowałam masłem czekoladowo-orzechowym, bo uwielbiam połączenie bananów i czekolady :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz