4.04.2011

PASZTECIKI Z WARZYWAMI

Zawsze mam w lodówce zapas ciasta francuskiego. Gdy nie mam pomysłu na obiad, kolacje czy deser to po prostu biorę to co mam w lodówce i zapiekam :) 
Ponieważ robienie jakichkolwiek ciast wychodzi mi dość średnio, to takie gotowe ciasto jest dla mnie genialnym wynalazkiem.

PASZTECIKI Z WARZYWAMI

*3marchewki
*cukinia
*kawałek pora (biała część)
*łodyga selera naciowego
*cebula
*sól, pieprz, oregano
*oliwa
*ciasto francuskie

Marchewkę ucieramy, cukinię kroimy w półksiężyce, pora, seler i cebule w plasterki. Doprawiamy i smażymy ok. 10 min.
Ciasto kroimy na kawałki ok. 10cm x 10cm. Na jeden kawałek nakładamy farsz i przykrywamy go drugim, lepimy brzegi, a na wierzchu nacinamy.
Pieczemy ok. 15 min w temp. 180c

Mieszanka warzyw użyta tutaj jako farsz świetnie smakuje sama lub jako dodatek do obiadu :)

6 komentarzy:

  1. fajne te warzywne paszteciki :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha, wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda jestem typowym mięsożercą, jednakże paszteciki w jakiś sposób mnie urzekły. Chętnie wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam dwie lewe ręce do ciasta francuskiego :) nie wiem dlaczego, ale jakoś zawsze coś pójdzie nie tak. niemniej dalej próbuję coś z niego stworzyć :)
    paszteciki wyglądają bardzo smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiej wersji jeszcze nie jadłam, mimo że często robię kotlety np. z kalafiora, brokułów czy fasolki. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z warzywami jeszcze nie jadłam ale na pewno je zrobię bo wyglądają super i przepis też bardzo ciekawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń