19.04.2011

OWSIANKA Z BAKALIAMI

Wstyd się przyznać, ale owsiankę po raz pierwszy zjadłam ok. rok temu. Nigdy nie byłam fanką tego typu śniadań i chyba wyszłam z założenia –zgodnie z powszechną opinią – że owsianka jest niesmaczna. Teraz jem ją regularnie :-)
To najbardziej sycący posiłek jaki znam.

OWSIANKA Z BAKALIAMI
*2-3filiżanki płatków owsianych
*mleko (ja użyłam sojowego)
*garść orzechów, u mnie są to: włoskie, laskowe, brazylijskie
*łyżka rodzynków
*łyżka żurawiny
*łyżka ziaren sezamu
*łyżka ziaren słonecznika
*świeże owoce, u mnie są to: ananas, gruszka, banan

Płatki owsiane gotujemy na mleku.
Posypujemy posiekanymi orzechami, rodzynkami, żurawiną, ziarnami.
Na wierzch kładziemy owoce


1 komentarz:

  1. Ja uwielbiam taką luksusową owsiankę z wsadem orzechowo - owocowym. Jest wspaniała na śniadanie. Daje porządnego kopa więc nie nawet kawa nie jest potrzebna

    OdpowiedzUsuń